REKLAMACJE

Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.

TRYB POSTEPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  2. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in.
  • zwięzły opis wady,
  • okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,
  • dokładne dane Klienta składającego reklamację, w tym nr telefonu, ew adres poczty email
  • przyczynę reklamacji,
  • żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  • własnoręczny podpis Klienta
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  2. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt 3 Regulaminu Sklepu.
  3. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta.